tirsdag 14. april 2009

New moon


tittel:New moon
Forfatter : Stefani mayer




New moon eller Under en ny måne på Norsk
Det handler om isabella marie swan og Edward Cullen. Når edward forlater bella blir hun både deprimert og lei seg. Hun blir helt sløv og overser alle vennene, så de overser henne også. Hun begynner å dra på besøk til vennen sin jakob black, for da Forsvinner det store "hullet" i hjertet sitt. Men da jako sier at han aldri vil se henne igjen blir hun enda mer deprimert, hun har mareritt hver kveld å faren hennes vokner med å høre skriket hennes. Faren sliter med at det er store bjørner, eller det vil si ingen vet hva det er, for det er mye større enn en bjørn. Bella drar på tur dit hun å edward dro en gang, men der møter hun lourent som kommer for å drepe henne! Hun overlever, takket være varulvene! Men kommer Bella noen gang til å se Edward igjen? DET ANBEFALES PÅ DET STERKESTE, TERNINGKAST 5!

2 kommentarer:

  1. Åh. Gleder meg til filmen kommer! Jeg har sett eneren, og den var bra. Boka kan jeg ikke lese, for den er ute hele tida:)

    SvarSlett
  2. Jaaa, jeg også!:) hehe, nei det regner jeg med! :)

    SvarSlett